تعرفه های انجام سئو

donya-k

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

تعرفه های انجام سئو
بازديد : 52

 

خدمات سئو  ممکن است شامل ویرایش محتوای آن، اضافه کردن محتوا، اصلاح HTML و کدگذاری مربوطه باشد تا بتواند ارتباط آن با کلمات کلیدی خاص را افزایش دهد و مانع فعالیت های نمایه سازی موتورهای جستجو شود. تبلیغ یک سایت برای افزایش تعداد لینک ها یا لینک های ورودی، یک تاکتیک دیگر SEO است. تا ماه مه سال 2015، جستجوی تلفن همراه از جستجوی دسکتاپ پیشی گرفت.

به عنوان یک استراتژی بازاریابی اینترنتی، SEO به بررسی نحوه کارکرد موتورهای جستجو می پردازد، الگوریتم های برنامه ریزی شده کامپیوتر که رفتار موتور جستجو را تعیین می کنند، چه افرادی جستجو می کنند، کلمات جستجو واقعی یا کلمات کلیدی به موتورهای جستجو تایپ می کند و موتورهای جستجو توسط مخاطبان هدفشان ترجیح داده می شوند. جستجوگرها به این دلیل انجام می شوند که یک وب سایت بازدید کننده بیشتری از موتور جستجو دریافت می کند که وب سایت های بالاتر در صفحه نتایج جستجو (SERP) رتبه بندی می شود. سپس بازدید کنندگان می توانند به مشتریان تبدیل شوند.

سئو به دلیل بهینه سازی موتور جستجوی محلی متفاوت است، زیرا دومی بر روی بهینه سازی حضور آنلاین در کسب و کار متمرکز است به طوری که صفحات وب توسط موتورهای جستجو نمایش داده می شود زمانی که کاربر یک جستجوی محلی را برای محصولات یا خدمات خود وارد کند در عوض، بیشتر به جستجوی ملی یا بین المللی متمرکز است.

تاریخ

مدیران وب و ارائه دهندگان محتوا در اواسط دهه 1990 موتورهای جستجو را به عنوان اولین موتورهای جستجو در فهرست وب اولیه برای بهینه سازی وب سایت ها آغاز کردند. در ابتدا تمام مدیران وب فقط نیاز به ارسال آدرس صفحه یا URL را به موتورهای مختلف ارسال می کردند، لینک های دیگر را از آن استخراج می کردند و اطلاعاتی را که در صفحه پیدا شده بود، باید نمایه میشد. این فرآیند شامل یک عنکبوت موتور جستجو است که یک صفحه را دانلود و ذخیره آن بر روی سرور خود موتور جستجو، جستجو می کند. برنامه دوم، به نامindexer شناخته می شود، اطلاعاتی درباره صفحه را استخراج می کند، از قبیل کلمات موجود در آن، جایی که آنها در آن قرار دارد، و هر وزن برای کلمات خاص، و همچنین تمام پیوندهای موجود در صفحه. همه این اطلاعات بعدا در یک زمانبندی برای خزیدن قرار می گیرند

صاحبان وب سایت، ارزش یک رتبه بندی بالا و دید در نتایج موتور جستجو را به رسمیت شناختند، و فرصتی برای کلاه سفیدها و کلاه سیاه ها (کلاه برداران سئو) فراهم شد. به گفته Danny Sullivan، تحلیلگر صنعت، عبارت "بهینه سازی موتورهای جستجو" احتمالا در سال 1997 به کار گرفته شد. سوليوان بروس کلي را به عنوان یکی از اولین افرادی که این اصطلاح را تبلیغ می کند، به آن اعتبار داد. در 2 مه 2007، جیسون گامبرز تلاش کرد که اصطلاح SEO را به وسیله متقاعد ساختن دفتر علامت تجاری در آریزونا نشان دهد که جستجوگرها "فرآیند" هستند که شامل دستکاری کلمات کلیدی و نه "خدمات بازاریابی" می شوند.

هزینه نهایی سئو سایت

عوامل بسیاری در تعیین قیمت نهایی سئو تاثیر دارند. در حالت کلیقیمت سئو و بهینه سازی به موارد زیر وابسته است:

میزان رقابت در بین کلمات کلیدی

عمر سایت و دامنه

وضعیت و میزان فعالیت رقبا

مقدار محتوای اختصاصی و کیفیت آنها

وضعیت و جایگاه فعلی سایت

تعداد کلمات کلیدی جهت سئو

تضمین جایگاه سایت بعد از اتمام قرارداد سئو

مشاوره، آموزش و پشتیبانی 

منبع: سئوسایت

 



می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف